HAM foorum
http://foorum.erau.ee/

PCB freesimine cnc abil
http://foorum.erau.ee/viewtopic.php?f=24&t=5739
1. leht 1-st

Autor:  Henri [ 18 Mai 2017, 08:44 ]
Teema pealkiri:  PCB freesimine cnc abil

Tundub, et üritan vastuvoolu ujuda. Enamus valmistab trükiplaate keemiliselt. Kuna minu versioonil ei ole pinnale paigaldatavaid komponente ja puurimist on suhteliselt palju siis ostsin cnc. Olen teemas heleroheline ja hädas.

Eagle abil on tehtud kahepoolne disain. Flatcam abil g kood. Ja printerit juhib GrblControl. Tulemus, kahjuks pole päris see mida soovisin. 0.5 mm frees lõikab rajad "ilusti" välja ja ei mingit kemikaalidega pläkerdamist. AGA. Rajad on millegi pärast kirjeldatud topelt joontega. Täpsustan. Noncopper rada on mingi laiusega millel on ääred. Proge, aga ei valmista g koodiga freesi liikumist mööda seda rada, vaid ajab freesi mööda mõlemat äärt. Ehk siis, kui ühe voolu juhtiva raja jaoks tuleks kahelt poolt vask lahti lõigata siis minul lõikab 4 korda ja seest ka praktiliselt puhtaks. Palun kommentaare. Kus on viga?

Manused:
pcb.jpg
pcb.jpg [ 130.14 KB | Vaadatud 1698 korda ]
rada.jpg
rada.jpg [ 47.81 KB | Vaadatud 1699 korda ]

Autor:  Hunt [ 18 Mai 2017, 13:45 ]
Teema pealkiri:  Re: PCB freesimine cnc abil

Tee tulemusest pilt, nii on kõige parem aru saada. Hetkel ei saa aru, mis sulle muret valmistab,
sest non-copper rada tüüpiliselt ongi ikkagi mingi reaalse laiusega, ehk kokku tulebki 4 joont
ühe voolujuhtiva raja ümber - kaks ühelpool ja kaks teisel pool.

Autor:  Henri [ 18 Mai 2017, 14:19 ]
Teema pealkiri:  Re: PCB freesimine cnc abil

Pildil on segamini mitu katsetust aga sellegi poolest on hästi näha rada mida frees lõikas 4 korda ja pooleli töö mida on lõigatud vaid 2 poolt äärest.

Manused:
2 lõiget v 4 lõiget.jpg
2 lõiget v 4 lõiget.jpg [ 211.94 KB | Vaadatud 1676 korda ]

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 1 tund [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/